استاندار سمنان:

تنش آبی و جوانی جمعیت مباحث استان سمنان نیازمند توجه در سال جدید است

هاشمی گفت: جلوگیری از تنش آبی و رسیدگی جدی به مسئله جوانی جمعیت، از مباحث درون استانی در سال آینده است که شورای برنامه‌ریزی باید به آنها ورود کند.

هاشمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان گفت: نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۳ با اولویت سفر رییس جمهور، جلوگیری از بروز تنش آبی، و جوانی جمعیت، با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نشست‌های منظم با دستور کار مشخص شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان با تصمیم‌های راهبردی و عملیاتی، افزود: فراهم‌سازی مقدمات دور دوم سفر رییس جمهور به استان اولین اولویت در ابتدای سال ۱۴۰۲ در استان است.

استاندار سمنان جلوگیری از بروز تنش آبی را از دیگر اولویت های اصلی و اساسی استان دانست که کار در این حوزه باید با جدیت دنبال شود و افزود: بحث جوانی جمعیت و تخصیص زمین در این خصوص از دیگر مباحثی است که باید به صورت ویژه در سال ۱۴۰۳ پیگیری شود، تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ قطعه زمین برای واگذاری به خانوار های دارای شرایط تامین شد.

به گفته وی، مقوله مولدسازی دارایی های دولت با اولویت رفع دغدغه های ضروری مجموعه دستگاه های اجرایی و همچنین تکمیل طرح های نیمه‌تمام در سال ۱۴۰۳ را دیگر اولویت‌ها برشمرد.

برچسب ها: جوانی جمعیت ، کم ابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار