رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

۱۰ ایستگاه از خط ۶ مترو در ۳۰ ماه اخیر به بهره‌برداری رسیده است

سید محمد آقامیری با اشاره به افتتاح سه ایستگاه خط ۶ مترو در روز گذشته گفت: ۱۰ ایستگاه از این خط در دوره اخیر مدیریت شهری به بهره برداری رسیده است.

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در یکی از شنبه‌های پویش امید و افتخار سه ایستگاه خط ۶ مترو به بهره برداری رسید، اظهار کرد: این خط در ۴۲ کیلومتر طراحی شد و اگر کامل شود یکی از خطوط پرمسافر مترو خواهد بود. تا ابتدای این دوره ۱۲ ایستگاه فعال بود و ۱۰ ایستگاه در این دوره به بهره برداری رسید و ۹ ایستگاه نیز باقی مانده است.

وی افزود: در سال آینده تلاش بر این است که ایستگاه‌های شهید نجات اللهی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، میدان خراسان و تعداد دیگری از ایستگاه‌های این خط به بهره برداری برسد.

آقامیری همچنین تصریح کرد: با توجه به تلاش متخصصین و نیرو‌های انسانی مترو، این توقع می‌رود که مذاکرات شهردار تهران برای مدیریت جدید مترو به اتمام برسد تا در سال جدید با نیروی خوبی این مجموعه مدیریت شود.

منبع: شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساکنان مشیریه تهران
۱۲:۱۲ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا یک ایستگاه مترو برای منطقه : مشیریه واقع در منطقه 15 که بسیار از نظر جمعیتی بسیار پرتراکم و از مناطق محروم و جنوب شهر تهران است راه اندازی نمی کنید؟
آخرین اخبار