از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی 

راننده بار لوازم صوتی قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد محکوم شد.

جعفر پویان نژاد رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: پرونده کشف لوازم صوتی قاچاق به ارزش ۹۴۵ میلیون ریال از یک خودرو در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پویان نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد، هنگام بررسی خودرو‌ها در محور فیروزآباد - شیراز، متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو در شیراز 

رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز از جریمه ۴ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در این شهرستان به علت احتکار لوازم یدکی خودرو خبر داد.

بهنام عمادی رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز اظهار کرد: پرونده احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی مدارک، با توجه به ثبت نشدن این میزان کالا در سامانه جامع انبارها، تخلف را محرز دانست و علاوه بر عرضه کالای کشف شده در بازار، متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

عمادی گفت: بازرسان سازمان صمت گزارش این تخلف را هنگام بازرسی در شیراز کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه قاچاقچیان پوشاک در ممسنی

متهمان پرونده قاچاق پوشاک در تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی به پرداخت جریمه محکوم شدند.

ایرج عزیزی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی اظهار کرد: پرونده کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال از یک خودرو در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و با شناسایی ۲ متهم در این پرونده میزان ۴۶۰ میلیون ریال از کالا‌ها را متعلق به متهم ردیف اول و یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال را متعلق به متهم ردیف دوم اعلام کرد.

عزیزی افزود: شعبه علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم ردیف اول را به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال و متهم ردیف دوم را به پرداخت یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ممسنی هنگام بررسی خودروها، متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار