آغاز ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه

عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن ویژه نیرو‌های مسلح در ارومیه آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم آغاز عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن ویژه نیرو‌های مسلح در ارومیه که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های مسلح در ارومیه برگزار شد گفت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، ۲۰ هکتار زمین توسط ارتش در قالب طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن، آماده شده است.

سید محسن حمزه لو با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح واجد شرایط را فراهم می‌کند، ادامه داد: این پروژه در قالب طرح کوثر ویژه ارتش اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: در تلاش هستیم از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در حوزه تأمین و ساخت واحد‌های مسکونی دغدغه تأمین مسکن عمومی را کاهش دهیم.

حمزه‌لو گفت: حدود ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد و اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده است.

گفتنی است در ادامه این مراسم کلنگ عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکونی نهضت ملی مسکن بر زمین زده شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی و نیرو‌های مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و نیز سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.