در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت با گرفتن پروژه‌های مختلف با صنعت درآمد‌هایی را کسب می‌کند.

منصور انبیاء٬ رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت برای تمام دانشجویان خود خوابگاه تامین کرده و در اختیار آن ها قرار داده است.

او بیان کرد: کلنگ زنی زمینی را برای ساخت خوابگاه متاهلی برای ۷۰ زوج دانشجو در داخل دانشگاه انجام شده و کار ساخت این پروژه شروع شده است. این احتمال وجود دارد که تعداد واحدهای خوابگاه متاهلی در حال ساخت افزایش پیدا کند.

انبیاء تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت به دلیل جایگاهش هزینه های بیشتری از سایر مراکز آموزش عالی دارد. تامین هزینه های دانشگاه از طریق درآمدهای اختصاصی انجام می شود. دانشگاه علم و صنعت با گرفتن پروژه های مختلف با صنعت درآمد هایی را کسب می کند.

وی تاکید کرد:دانشگاه علم و صنعت ارتباط خوبی با دانشگاه های هم تراز بین المللی دارد و  معتقدم که جایگاه موضوع دیپلماسی علمی بهتر از گذشته باید باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: در حال خاضر ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت در حال تحصیل هستند و این دانشگاه اولین مرکز آموزش عالی از نظر زیر ساخت های مجازی و الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت خوابگاه های خود را باز سازی می کند و خدمات رفاهی بهتری در خصوص تغذیه به دانشجویان ارائه می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار