اتوبوس‌های گردشگری آماده سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس‌های گردشگری آماده سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس گردشگری از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شد و روز‌های جمعه از ۹:۰۰ تا ساعت ۲۱:۰۰ به شهروندان ارائه خدمت می‌کرد، شهروندان و مسافران نوروزی می توانند از بیست‌وششم اسفند تا سیزدهم فروردین نیز هر روز، مسافران و شهروندان می‌توانند از اتوبوس‌های گردشگری بهره‌مند شوند.

 حمید آقایی با بیان اینکه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک زیر مجموعه ستاد دائمی خدمات شهر اصفهان تشکیل شده افزود: با توجه به افزایش تردد‌ها در سال جدید و اتفاقاتی که در شهر به لحاظ ترافیکی رقم می‌خورد و مسافرت‌های نوروزی، مشکلات ترافیکی در شهر دو برابر می‌شود.


او با بیان اینکه یکی از مراکز دیدنی شهر اصفهان میدان امام خمینی (ره) است که مسافرانی که وارد شهر می‌شوند، اول از آن بازدید می‌کنند گفت: در این راستا از شهروندان درخواست می‌کنم که در ایام نوروز سفر کمتری به این محدوده داشته باشند، یا با برنامه‌ریزی در زمان پیک ترافیک وارد این محدوده نشوند که قطعاً کمک خوبی است.

آقایی از مهمانان نوروزی و شهروندان درخواست کرد با مترو به مرکز شهر سفر کنند و به مراکز دیدنی بروند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.