کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروشگاه لوازم کشاورزی در جیرفت کشف شد.

محمدعلی توکلی از ادامه بازدید و بازرسی روزانه در قالب گشت مشترک از اصناف جیرفت و عنبرآباد و کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک واحد صنفی لوازم کشاورزی خبر داد. 

‌وی افزود: با توجه به دستور العمل‌های صادره، بازار روزانه به همت بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان بیان داشت: این بازرسی‌ها به صورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی از واحد‌های مختلف صنفی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد انجام خواهد شد. 

وی گفت: در بازرسی مشترک معاونت بازرسی و تعزیرات حکومتی و کارشناسان جهاد کشاورزی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت ۲ فقره پرونده برای یک واحد صنفی به علت فروش کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه و تقلب به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

توکلی با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اطلاع دهند تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار