منافی: پرسپولیس باید باهوش و هجومی برابر پیکان بازی کند/ ترس از باخت باعث تساوی دربی شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید برابر پیکان باهوش و هجومی بازی کنند تا آخرین بازی در ۱۴۰۲ را پیروز شود.

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  درباره اینکه آخرین بازی پرسپولیس برابر تیم پیکان در سال ۱۴۰۲ را چطور می‌بیند، گفت: فرصت مناسبی هست و مطمئن باشید استقلال در صدر جدول امتیاز از دست خواهد داد همانطور که سپاهان خیلی امتیاز از دست داد. به نظرم پرسپولیس از آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی باید نهایت استفاده را کند. در هر صورت بازی‌های قبل و بعد از دربی یک مقدار مشکل است. امیدوارم پرسپولیس روند رو به رشدی که در این چند هفته داشته است را بتواند حفظ کند.

سرخپوشان می توانند با بردن پیکان، هواداران را خوشحال کنند 

منافی تصریح کرد: من فکر می‌کنم همه تیم‌ها را می‌توانیم تحت فشار قرار بدهیم و تیم پیکان ۲ بازی اش را پشت سرهم برده  و تنها تیمی بوده که ۶ امتیاز در ۲ بازی متوالی گرفته است و با روحیه‌ای بالا به مصاف پرسپولیس می‌آید تا بازی را نبازد. پرسپولیس باید  باهوش و هجومی بازی کند. من فکر می‌کنم اگر سرخپوشان با ۲ مهاجم بازی کنند در آن صورت  موقعیت‌های زیادی را خلق کرده  و قبل از اینکه به تعطیلات بروند با یک پیروزی خوب می‌توانند هواداران  خود را خوشحال کنند. البته فوتبال هست و اتفاقات زیادی در فوتبال می‌افتد، اما پرسپولیسی‌ها باید با حواس جمع این بازی را به پایان برسانند.

استقلال به هدف خود در دربی رسید 

او درباره تساوی بدون گل دربی ۱۰۳ اظهار کرد: ترس از باخت باعث شد که بازی دربی مساوی شد. تیم استقلال می‌خواست دربی را نبازد و یک امتیاز هم باعث می‌شد که صدر جدول را با اختلاف ۳ امتیاز با پرسپولیس حفظ کند که به هدف خود رسید.

بهترین زمان برای برد پرسپولیس برابر استقلال بود 

او افزود: من فکر می‌کنم زمان مناسبی بود که پرسپولیس از این فرصت استفاده می‌کرد و برنده بازی می‌شد. تیم استقلال احساس خستگی می‌کرد و فشار زیادی به این تیم وارد شد و ۲ بازی بیرون از خانه انجام داده بود و جان و توانی نداشت تا به خط دفاعی پرسپولیس فشاری بیاورد مخصوصا در نیمه دوم که مالکیت توپ سرخپوشان نزدیک به ۶۷ درصد  و آنها ۳۰ و خرده‌ای درصد بود.

حیف شد پرسپولیس برنده دربی نشد 

منافی گفت: به نظرم مالکیت توپ پرسپولیس خوب و زیاد بود، اما این تیم نتوانست موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد کند. به هر حال استقلال به آنچه که می‌خواست رسید، اما پرسپولیس حیف شد که نتوانست این بازی را برنده شود.

پرسپولیس در این بازی دربی راحت می توانست برنده شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چرا سرخپوشان نتوانستند به تیم استقلال گل بزنند، گفت: این اولین بازی دربی، اوسمار بوده است. همچنین پرسپولیس در خط حمله در باکس ۱۸ قدم کم تعداد بود و عیسی آل کثیر بین ۳ دفاع استقلال گیر کرده بود. به نظرم پرسپولیس باید  با تعداد بیشتری در حمله شرکت می‌کرد. در هر صورت نتوانستیم موقعیت آن چنانی خلق کنیم. به نظرم سعید صادقی باید زودتر از اینها به  ترکیب تیم اضافه می‌شد و اوسمار خیلی دیر صادقی را وارد زمین مسابقه کرد. در هر صورت می‌توانستیم بهتر از اینها دربی را بازی کنیم و حیف شد و این دربی جزو بازی‌هایی بود که خیلی راحت می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم.

اگر مشکلی پیش نیاید، پرسپولیس مدعی قهرمانی است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: هنوز زود است که درباره اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود صحبت کنیم، چون هنوز بازی‌های زیادی مانده  و فاصله امتیازات به هم نزدیک است و مطمئن باشید که همه تیم‌ها امتیاز از دست خواهند داد. من فکر می‌کنم که دست پرسپولیس هم روی نیمکت و هم در داخل زمین خیلی بازتر از استقلال است. البته سپاهان را نمی‌شود دستکم گرفت و تراکتور هم آرام آرام بازی‌های خود را پیروز و  به صدر جدول نزدیک می‌شود. به نظرم شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول هست و امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و به اوسمار سرمربی تیم زمان بدهند تا بتواند تفکرات خود را در تیم اجرا کند. اگر مشکل خاصی رخ ندهد به طور حتم مدعی قهرمانی هستیم.

رفتارهای برخی از تماشاگران جالب نبود 

او درباره اینکه تماشاگران در بازی دربی اشیایی را به زمین می‌انداختند و حتی کمک داور مسابقه آسیب دید، گفت: به هر حال رفتار‌هایی از سوی هواداران صورت می‌گیرد  که در همه جای دنیا رخ می‌دهد. برخی از هواداران هستند که این کار را انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم خیلی جالب نیست و هیچ کس نمی‌پسندد و خانم‌ها هم به استادیوم رفتند تا  بازی را از نزدیک نگاه کنند. امیدوارم با تعداد افرادی که این حرکات انجام می‌دهند برخورد شود تا بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

بعید می دانم انتقال سهام پرسپولیس به بخش خصوصی انجام شود  

منافی درباره اینکه قرار است مالکیت سرخابی‌ها را به ۲ بانک خصوصی بدهند، گفت: سال هاست که می‌گویند این اتفاق می‌افتد،  اما نمی‌افتد. حتی گفتند که پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد، اما بعد این موضوع را رد کردند. از این حرف‌ها زیاد زده می‌شود و احساسم این است که فقط یک بازی است. بعید می‌دانم که صددرصد این اتفاق بیفتد و منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع پرسپولیس هست آن اتفاق بیفتد و ما هم امیدوار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار