تصویب طرح‌های پیشنهادی اعتبارات ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط شورای برنامه‌ریزی

استاندار کرمانشاه گفت : طرح‌های پیشنهادی مربوط به اعتبارات ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده باید توسط شورای برنامه‌ریزی و بر اساس اولویت‌های برنامه پیشرفت استان مصوب شود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه در سرسرای شهید سلیمانی استانداری گفت : اعتبارات ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده استان یک منبع مالی مناسب برای اجرای برنامه‌های تحول آفرین در فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و به ویژه شهرداری‌ها است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، سهم فرمانداریها، شهرداری ها، دهیاری ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری از درآمد‌های مالیاتی را مشخص می‌کند.

وی یادآور شد: طرح‌های پیشنهادی مربوط به این اعتبارات باید ابتدا در شورای برنامه ریزی مطرح و سپس تصویب شود که متأسفانه در سال ۱۴۰۲ این اتفاق رخ نداده است.

صحرایی تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی استان باید در نشست بعدی شورای برنامه ریزی، گزارشی از نحوه تخصیص اعتبارات ماده ۳۹ بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مربوطه و نحوه هزینه آن ها، ارایه دهد.

وی تاکید کرد: آن بخش از اعتبارات که در جا‌هایی غیر از چهارچوب‌های مشخص شده توسط قانون، هزینه شده، جزو دیون آن دستگاه محسوب می‌شود و باید در سال ۱۴۰۳ به همان میزان اعتبار برای حوزه مربوطه هزینه کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ باید ابتدا طرح‌های پیشنهادی مربوط به اعتبارات ماده ۳۹ در شورای برنامه ریزی مطرح و مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و این شورا هم بر اساس اولویت‌های برنامه پیشرفت استان در مورد نحوه هزینه آنها تصمیم گیری کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار