تمهید‌ات پلیس مترو برای تامین امنیت مسافران در روز‌های پایانی سال

رئیس پلیس متروی تهران در باره اقدام‌های پلیس برای تأمین امنیت مسافران در روز‌های پایانی سال گفت: در تلاش هستیم تا سطح امنیت مترو را به شکل محسوس بالا ببریم.

سرهنگ عباس کرمی‌راد رئیس پلیس متروی تهران و حومه با اشاره به طرح ویژه پلیس مترو برای نظارت بر تردد شهروندان در شهر زیر زمینی، گفت: گشت‌های پلیس در ایستگاه‌های پرتردد و تقاطع‌های مترو از نیمه اسفند به ویژه در روز‌های پایانی سال افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هر سال از آغاز اسفند به علت افزایش تردد‌های ناشی از خرید‌های نوروزی، حجم مسافران مترو به خصوص در ایستگاه‌های منتهی به بازار و مراکز خرید افزایش می‌یابد و به منظور حفظ امنیت بیشتر شهروندان و مسافران، حضور پلیس در این ایستگاه‌ها بیشتر شده است. به گونه‌ای که مردم در ایستگاه‌های نزدیک مراکز خرید به خصوص در بازار بزرگ تهران، حضور آنها را احساس می‌کنند.

رییس پلیس متروی تهران به تمهیدات نوروزی پلیس در مترو اشاره کرد و افزود: پلیس، امور انتظامی و امنیتی را در شهر زیرزمینی پیگیری می‌کند تا از جرایمی همچون سرقت و جیب‌بری پیشگیری کند.

سرهنگ کرمی راد از حضور پررنگ پلیس از نیمه دوم اسفندماه تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: تلاش کرده‌ایم با افزایش حضور ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر زیر ز مینی به منظور پیشگیری از جرایمی مانند سرقت و جیب بری، شهروندان با خیال آسوده تردد کنند.

برچسب ها: مترو ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
خدا قوت
آخرین اخبار