تجلیل از مدیران برتر و موفق دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی درتبریز

جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تجلیل از مدیران برتر و موفق دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی درتبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به ضرورت پرداخت هزینه‌های حمل و نقل دانش آموزان معلول توسط شهرداری‌ها بر اساس قانون گفت: هر آنچه که در قانون گفته شده شهرداری‌ها باید به وظایف خود در حمل ونقل و ایاب و ذهاب دانش آموزان معلول و استثنایی بکار گیرند و از این قانون تخطی نکنند.

مالک رحمتی ضمن قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان افزود: بار اصلی این انتخابات در حوزه‌های مختلف بر عهده اموزش و پرورش و مدارس بود و انشاالله در مرحله دوم هم در این جهت اقدام کنیم تا ضمن برگزاری انتخابات، نمایندگان مورد تایید مردم به مجلس راه یابند.

وی با بیان اینکه رشد و بالندگی مورد نیاز در دستگاه تعلیم و تربیت استان وجود دارد گفت: در مقوله اموزشی هر قدرتلاش کنیم جا دارد و باید برایی خودمان این را فرض بدانیم تا برای رسیدن به شرایط مطلوب و ایده آل کار کنیم وکمبود‌ها را پر کنیم تا نشاط علمی لازم ایجاد شود.

استاندار اذربایجان شرقی خطاب به فرمانداران که باید از حوزه‌های برگزاری کنکور در شهرستان‌ها بازدید کنند تاشاهد برگزاری خوب این ازمون باشیم گفت: ازمون متمرکز امسال در مقاطع دهم، یازدهم ودوازدهم کار بزرگ و مهمی است، چون سرنوشت فرزندانمان را در پی دارد و به نظام اموزشی عدالت پایه و عدالت محور کمک می‌کند، لذا باید همه امکانات را به میدان آورده و به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

مالک رحمتی با اشاره به اینکه باید در بخش‌های کمتر توسعه یافته آموزشی استان که دانش اموزان مستعدی تحصیل می‌کنند هم کار کنیم گفت: در این بخش‌ها هم دانش آموزان امید دارند که در این ازمون رتبه‌های خوبی را در کنکور کسب کنند باید با اهمیت کار آشنا باشیم و با تامین امکانات و امنیت و اآرامش برای برگزاری هرچه بهتر کنکور اقدام کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه در خصوص تجهیزات موجود و مورد نیاز برای امتحاناتن‌هایی آموزش و پرورش استان تمهیداتی در نظر گرفته شده گفت: برای روز ازمون نیازمند حجم عظیم کاغذ و دستگاه‌های چاپ و تکثیر هستیم و موظف هستیم تا حوزه‌های امتحانی را به دوربین‌های مدار بسته تجهیز کنیم، همچنین اینترنت لازم و پایداری برق را برای این روز در نظر بگیریم.

سعادتی با تاکید بر اینکه امید است یک ازمون سالم را در خرداد ماه برگزار کنیم افزود:تامین خدمات و سرویس ایاب وذهاب دانش آموزان استثنایی یکی دیگر از برنامه‌های اصلی است که تمام تلاش خود را برای اقدام عاجل در این خصوص بکار گرفته ایم و از دستگاه‌های مسئول بخصوص شهرداری‌ها در این زمینه انتظار همکاری کامل می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه استعداد‌های درخشان ۳۷۳ مدرسه در کشور وجود دارد که۲۳ مدرسه در آذربایجان شرقی است و مدرسه استعداد‌های درخشان عجب شیر رتبه اول در استان و رتبه ۹ در کل مدارس کشور راکسب کرده است.

برچسب ها: تجلیل ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.