۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه رفع معارض شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سند مالکیت شش دانگ برای ۹ هکتار از اراضی شهرک صنعتی حیدریه پس از ۱۹ سال پیگیری فراوان رفع معارض شده و به مالکیت شرکت شهرک‌های صنعتی درآمد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: این اقدام در راستای رفع موانع تولید و حفظ حقوق بیت المال و با توجه به دغدغه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص تعیین تکلیف اسناد تفکیکی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری حقوقی و با توجه به اینکه معارضین اراضی یاد شده ۱۹ سال با طرح و اقامه دعوی حقوقی متعدد در محاکم قضای موجب ایجاد نارضایتی در بین واحد‌های تولیدی و صنعتی شده بودند، در نهایت به روش قانونی از این اراضی رفع معارض شد.

صفاری با اشاره به اسناد تفکیکی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد: تاکنون برای بیش از سه هزار و ۵۱۲ هکتار از این اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به‌دنبال مستندسازی و رفع موانع دریافت سند‌های مالکیت تفکیکی و تک‌برگی است.

به گفته این مسئول، با واگذاری اسناد به واحد‌های تولیدی بهره‌بردار نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های فعالان اقتصادی اقدام می‌شود و واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ گواهی پایانکار ساختمان و پروانه بهره‌برداری هستند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک‌برگی ششدانگ موضوع قرارداد واگذاری حق بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام کنند.

هم اکنون با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی حیدریه ۸۷ قرارداد منعقد شده که از این تعداد ۵۳ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۲ هزار نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.