تدابیر شدید امنیتی در اطراف «مسجدالاقصی» در آستانه اولین جمعه ماه مبارک رمضان

هراس رژیم صهیونیستی از شروع یک انتفاضه این رژیم را وادار به اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در اطراف مسجدالاقصی، در آستانه اولین جمعه ماه مبارک رمضان کرد.

هراس رژیم صهیونیستی از شروع انتفاضه دیگری در قدس اشغالی، این رژیم را وادار به اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف مسجدالاقصی، در آستانه اولین جمعه ماه مبارک رمضان کرد. روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در گزارشی از استقرار هزاران نیروی پلیس در شهر قدیمی قدس در آستانه برگزاری اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد.

در همین حال، «میریت بن مایر» سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هزاران نیروی پلیس در خیابان‌های اطراف «مسجدالاقصی» مستقر خواهند شد تا مانع برهم زدن امنیت شهر شوند.

وی از حضور بیش از ۲۵ هزار مسلمان در مراسم عبادی نماز مسجدالاقصی در ۲ روز گذشته خبر داد و افزود: از زمان شروع ماه (مبارک) رمضان در روز دوشنبه، صد‌ها پلیس را در اطراف مسجدالاقصی مستقر کردیم.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی درباره نگرانی این رژیم از شروع انتفاضه جدیدی در قدس علیه اشغالگران نیز گفت: ما در حالت آماده باش هستیم. بن مایر، علت تشدید تدابیر امنیتی در قدس اشغالی را نگرانی از اعلام همبستگی مردم با مقاومت فلسطین در غزه اعلام کرد.

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از اتخاذ تدابیر شدید و بی‌سابقه امنیتی در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد که ۲۴ گردان، ۲۰ گروهان و ۲ یگان ویژه امنیتی طی ماه مبارک رمضان در این منطقه مستقر می‌شوند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد پنج هزار نظامی ذخیره از اهالی شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری نیز در منطقه مستقر خواهند شد.

بر پایه این گزارش، در مجموع ۱۵ هزار نظامی صهیونیست در ماه رمضان در مناطق مختلف کرانه باختری مستقر خواهند شد.

همزمان با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، مقامات تل‌آویو نگران شعله ور شدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

با آغاز تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در شهر‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار