خدمات‌دهی به مسافران نوروزی استان گلستان در قالب ۱۴ کمیته ستاد سفر

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی در قالب ۱۴ کمیته زیرمجموعه این ستاد در استان خبر داد.

محمدجواد ساوری گفت: ۱۴ کمیته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین‌  ۱۴۰۳ به مسافران نوروزی در استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افزود: کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد استان شامل کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته هماهنگی امور دهیاری‌ها، کمیته خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، کمیته گردشگری مرزی و دریایی، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته آمار تبلیغات و فضای مجازی، کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها است.

او بیان کرد: تاکنون در سطح استانی سه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور این کمیته‌ها تشکیل شده است و در شهرستان‌های استان نیز تاکنون ۲ تا ۳ جلسه ستاد با ریاست فرمانداران برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار