استاندار سیستان و بلوچستان:

فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فعالیت مناطق آزاد باید بر پایه تولید و صادرات باشد، گفت: یکی از اهداف ما در این مناطق پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.

  محمد کرمی در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار با اشاره به ویژگی‌های خاص منطقه آزاد، بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه مسئولان به این منطقه باید گامهای موثری برداشته شود و شاهد پیشرفت و توسعه این منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این منطقه پایه ریزی برای برقراری ارتباط و اتصال به نقاط مختلف جهان است.

استاندار با اشاره به اهمیت اقتصاد مردمی گفت: باید تدابیر لازم برای حضور مردم و شرکت‌های سرمایه‌گذاری انجام شود، زیرا مردم یک قدرت عظیم هستند.

کرمی بیان داشت: همه مسئولان در همه ادوار تلاش کرده و زحمت کشیده اند، لذا از هر مسئولی که جابجا می‌شود انتظار ویژه ای داریم که به تلاش مضاعفی برای پیشبرد اهداف قدم بردارند.

وی اذعان کرد: همه دستگاه‌ها یک مجموعه ایم که باید با تلاش و کار جهادی برای پیشبرد اهداف اسلام و همه موضوعات با جدیت در میدان باشیم.

استاندار تصریح کرد: اراده‌ای ضعیف با در اختیار داشتن همه امکانات به نتیجه نخواهد رسید، بنابراین با داشتن اراده قوی مانعی برای انسان وجود نخواهد داشت.

کرمی تاکید کرد: یکی از پایه های اصلی پیشرفت علم و دانش است، بنابراین مجموعه‌های علمی باید پای کار بیایند و با هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، منطقه آزاد و مراکز علمی شاهد پیشرفت های بیشتر باشیم.
 
وی اذعان کرد: در افکار ما کارگزاران این است که سیستان و بلوچستان، اصلاً استان محرومی نیست بلکه محرومیت زاده فکر برخی از مسئولان است لذا با همت و تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت و توسعه استان خواهیم بود.
 
استاندار در پایان  با تلاوت آیه شریفه 140 سوره مبارکه آل عمران"وَ تلک الایامُ نُداولها بین الناس" مسئولان را مورد خطاب قرار داد و افزود: مسئولیت‌ها زودگذر هستند و باید با تمام توان برای رسیدن به اهداف و وظایف مان عمل کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار