علت قطعی آب شرب در شهرستان بهارستان پیگیری شد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد قطعی طولانی مدت آب در محله سبزدشت شهرستان بهارستان استان تهران، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد قطعی طولانی مدت آب در محله سبزدشت شهرستان بهارستان استان تهران، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

قطعی طولانی مدت آب معضل اهالی محله سبزدشت بهارستان شد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد قطعی طولانی مدت آب در محله سبزدشت شهرستان بهارستان استان تهران، در لینک زیر مشاهده کنید.

با سلام.

بازگشت به مطلب مندرج در ستون شهروندخبرنگار تهران مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با عنوان قطعی طولانی مدت آب معضل اهالی محله سبزدشت بهارستان.

به اطلاع می‌رساند: به منظور تامین و توزیع مطلوب و پایدار آب شرب شهروندان محترم در تمامی مناطق شهر علی الخصوص در فصل گرم و پیک مصرف طی یک هفته جاری و با اطلاع رسانی روابط عمومی عملیات مانور خطوط و شبکه‌های آبرسانی شهر گلستان در دستور کار قرار گرفته و در مناطق مختلف این شهر مطابق برنامه انجام و به اتمام رسید و در این خلال احتمال افت فشار و یا اختلال مقطعی در کمیت و کیفیت وجود داشت.

علیهذا در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان محترم در تمامی مناطق این شهر با کمیت و کیفیت مطلوب تامین و توزیع می‌شود. ضمن اینکه اگر چنانچه مورد یاد شده دارای آدرس مشخصی می‌باشد خواهشمند از طریق سامانه ۱۲۲ و یا شماره تلفن ۵۶۱۶۷۰۰۳ واحد روابط عمومی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت بررسی و مرتفع گردد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار