پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان استان اردبیل

معاون استاندار اردبیل از پرداخت چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد در جشن ملی توانمندسازی ۱۹۲۶ مددجوی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با تلاش و همت دولت سیزدهم در بحث اشتغال مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر، اقدامات و حمایت‌های خوبی انجام شده تا در عرصه تولید و اشتغال بتوانند به نقطه خودکفایی برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه رئیس‌جمهور، وزرا و استاندار اردبیل از طرح‌های توانمندسازی و خوداشتغالی مددجویان، افزود: بانک‌های عامل در ۲ سال اخیر عملکرد خوبی از محل تبصره ۱۸ داشتند به طوری که بخش عمده‌ای از این تسهیلات پرداخت شده و پرداختی‌ها همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

او درادامه رویکرد کمیته امداد در بحث اشتغال را قابل تقدیر خواند و گفت: در استان اردبیل اقدامات حمایتی خوبی از این نهاد انقلابی آغاز شده و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه، تمامی تعهدات اشتغال مددجویان محقق شود.

عبداللهی عابد بیان کرد: اغلب بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تلاش و جدیت مضاعفی داشته‌اند و به‌صورت هفتگی این پرداختی‌ها رصد و پایش می‌شود تا در صورت عقب‌ماندگی، موانع رفع شده و تسهیل‌گری خاصی را در بخش اشتغال و خودکفایی شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید این جشن نویدبخش تحول در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

به گفته او، دولت تلاش می‌کند در ابعاد مختلف حمایت‌های لازم و همه‌جانبه را از صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران انجام دهد و در استان اردبیل نیز با تأکید استاندار بحث رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار جزو رویکردها و برنامه‌های اصلی است.

عبداللهی عابد تصریح کرد: در سال آینده نیز این رویکرد و برنامه‌ها با نگاهی جامع و برنامه‌ریزی دقیق پیگیری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.