آماده باش نیرو‌های اورژانس خراسان‌شمالی در شب چهارشنبه آخر سال

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی: ۳۵۰ نیروی شاغل در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان در شب چهارشنبه پایانی سال برای خدمت رسانی به شهروندان آمادگی کامل دارند

 تقی دولت آبادی گفت: همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و پایگاه اورژانس هوایی، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان، واحد مدیریت بحران دانشگاه و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان برای این شب آمادگی کامل دارند.
وی افزود: استقرار اتوبوس آمبولانس و سایر آمبولانس‌ها در مکان‌های پر تردد مرکز استان و سایر شهرستان‌ها از دیگر اقدامات پیش بینی شده اورژانس خراسان شمالی برای شب چهارشنبه پایان سال است.
دولت آبادی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که اگر در شب چهارشنبه سوری با مصدومی مواجه شدند، بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و نشانی دقیق را اعلام کنند.
وی در خصوص اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، آموزش حضوری در ادارات، مدارس، مساجد و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آگاهی در خصوص مخاطرات چهارشنبه سوری از اقدامات واحد آموزش و روابط عمومی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان است.
اکنون ۵۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در خراسان شمالی فعال است.

برچسب ها: آماده باش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.