فرمانده انتظامیی ایلام خبر داد

کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های ایلام

فرمانده انتظامیی ایلام از کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در محور‌های مواصلاتی استان در طرح نوروزی سال گذشته خبر داد و گفت: پلیس با تخلفات حادثه ساز برخورد و خودرو‌های متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامیی ایلام در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروزی استان ایلام بیان کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین به مدت ۱۹ روز توسط پلیس راه و راهور و سایر سازمان ها‌ی خدمات رسان در محور‌های مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح از ۵۰ واحد گشت پلیس راه به همراه ۲۰ گشت مشترک پلیس و سازمان‌های خدمات رسان با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه در سایه همدلی و همکاری سایر دستگاه‌ها با پلیس شاهد کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در محور‌های مواصلاتی بوده ایم، یادآور شد: پلیس در صدد است تا با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای مسافران نوروزی با خودرو‌های هنجار شکن، شوتی، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و خودرو‌های حادثه سازی که باعث وقوع حوادث برای خود و سایر رانندگان می‌شوند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی با تاکید براینکه خودرو‌های توقیف شده در طرح نوروزی تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس می‌مانند، گفت: از رانندگان و مسافران نوروزی انتظار داریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده‌تر از هر زمان دیگری در کنار آن‌ها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.