توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای تأمین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل در حال آماده‌سازی است.

هاشم علایی گفت: شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبيل افزود: برای تأمین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی دو اردبیل در حال آماده‌سازی است که تاکنون جدول‌بندی و زیرسازی معابر، پست برق ۶۳ کیلوولت و خط توزیع برق فشار متوسط هوایی آن اجرایی شده و تأمین سایر زیرساخت‌های لازم، در دست اقدام است.

او تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تلاش می‌شود مراحل واگذاری زمین، طی چند ماه آتی آغاز و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

علایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، زمينه افزايش توليد و اشتغال در استان را فراهم کند.

او افزود: ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی به طور جد مورد تأکید و پیگیری‌های این شرکت قرار دارد که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در مرکز و سایر مناطق استان تأمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار