واگذاری ۱۵ قطعه زمین گلخانه‌ای در شهرک کشاورزی بوعلی همدان

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان گفت: ۱۵ قطعه زمین در شهرک گلخانه‌ای بوعلی به متقاضیان واگذار شد که در سال آینده ۱۳ فقره آن به بهره‌برداری می‌رسد.

امیرعباس کردیان با بیان اینکه ۱۵ قطعه گلخانه به مساحت ۴.۵ هکتار در شهرک گلخانه‌ای بوعلی به متقاضیان واگذار و کار ساخت آن آغاز شده است گفت: ۱۳ قرارداد واگذاری از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و به ساخت سازه منجر شده به گونه‌ای که در سال جدید تولید صیفی‌جات خود را آغاز می‌کنند. 

او با اشاره به اینکه صدور اسناد واحد‌های گلخانه‌ای شهرک‌های کشاورزی پیگیری و انجام شده است، گفت: در این حوزه منتظر صدور دستورات لازم از سوی مراجع قانونی هستیم تا بتوانیم این اسناد را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۶۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای دولتی در سطح استان زیر کشت است، گفت: پس از انجام اقدامات لازم در بخش‌های مختلف به این میزان افزوده می‌شود. 

کردیان با تاکید بر اینکه قسمت بیشتر مشکلات در حوزه ساخت شهرک‌های گلخانه‌ای بحث تخصیص آب است، گفت: در ۱۳ دشت همدان که همگی بحرانی و ممنوعه بحرانی هستند تخصیص آب کشاورزی امکان پذیر نیست و این موضوع باعث عدم توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای استان شده است.

برچسب ها: گلخانه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.