آمادگی گمرک کرمانشاه برای ایجاد گمرک پتروشیمی

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با اعلام آمادگی برای ایجاد گمرک پتروشیمی در استان، گفت : کالا‌های پتروشیمی یکی از عمده مواد صادراتی استان است.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه در خصوص آمادگی گمرکان استان در راستای راه‌اندازی گمرک پتروشیمی در استان، گفت : یکی از عمده مواد صادراتی استان و حتی کشور، کالا‌های پتروشیمی است.

وی با اشاره به واحد‌های تولیدی متنوع و صادرات محور پتروشیمی در استان کرمانشاه، افزود: راه‌اندازی گمرک پتروشیمی جزء اولویت‌ها است که اگر واحد‌های پتروشیمی استان در این راستا همکاری داشته باشند، گمرکات استان در کنار آن‌ها است تا به‌جای ارزیابی در محل کالا‌ها یا در سایر گمرکات مرزی احصا کنند، آماده هستیم دفتری را به عنوان گمرک تخصصی محصولات پتروشیمی ایجاد کنیم.

ناظرگمرکات استان کرمانشاه با اعلام آمادگی برای ایجاد گمرک پتروشیمی در استان، گفت: برخی از واحد‌های تولیدی پتروشیمی استان اعلام آمادگی کرده و برخی‌ها هم هنوز استقبال نکرده‌اند، لذا هنور ایجاد گمرک پتروشیمی در استان عملیاتی نشده که در صورت اعلام آمادگی واحد‌ها می‌توانیم طی دو روز این گمرک را راه‌اندازی کنیم، البته سعی می‌شود طی سال آینده این خدمات به واحد‌های متقاضی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر محلی نزدیک تمامی واحد‌های پتروشیمی برای این منظور در نظر گرفته شود، قطعا بهتر است، چون هزینه حمل و ترخیص کم‌تر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.