کشف ۲۸۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال پولشویی از طریق فرار مالیاتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۸۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال پولشویی از طریق فرار مالیاتی در استان کشف شد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد فرار مالیاتی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در واحد صنفی خود به فعالیت اقتصادی مشغول است برای فرار مالیاتی نسبت به افتتاح حساب برای فرزند خود اقدام و با حساب وی کار‌های مالی را انجام می‌دهد.

سردار حاجیان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌های به عمل آورده از حساب پسر این فرد دریافتند از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۲۸۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال تراکنش مالی داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از احضار متهم وی در بازجویی‌ها عنوان کرد در راستای فرار از پرداخت مالیات از دادن حساب مورد نظر به سازمان امور مالیاتی خودداری کرده است.

وی یادآور شد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد .

کشف بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه، از کشف بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران ایستگاه انتظامی گمرک پرویزخان خبر داد.

وی ادامه داد: روز گذشته کارکنان انتظامی گمرک پرویزخان موفق به کشف مقدار ۶ هزار و ۶۵۴ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه افزود: این مقدار سوخت با کار اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند ماموران و در بازرسی از تعداد ۱۵ دستگاه خودرو کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش این کشفیات یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

کشف بیش از ۳۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ایمان مرادی فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۳ هزار و ۴۶۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: روز گذشته با انجام ۲ مأموریت توسط ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی آقابرار، مقدار ۳ هزار و ۴۶۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

وی افزود: در رابطه با این کشفیات ۶ خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شدند. این مقام انتظامی ارزش این کشفیات را بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.