امام جمعه سنندج:

ماه رمضان، ماه رحمت و مهربانی است

ماموستا رستمی از ماه رمضان به عنوان ماه رحمت و مهربانی نام برد و گفت باید با انس با قرآن و عبادت و روزه در ماه رمضان قدر برکات عظیم الهی را بدانیم.

 امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: نور قرآن و نور رمضان دو نوری است که خداوند به امت پیامبر اکرم هدیه کرده و باید با انس با قرآن و عبادت و روزه داری در ماه رمضان قدر این برکات عظیم الهی را بدانیم.

ماموستا رستمی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند به بشریت بخشید وجود مبارک حضرت پیامبر مکرم اسلام پیامبری که تا مادامی که وجود مبارکشان وارد بهشت نشود کسی توفیق راهبابی به بهشت را پیدا نخواهد کرد.

وی از ماه رمضان نیز به عنوان ماه رحمت و مهربانی نام برد و گفت: بزرگترین شب که بزرگی عبادت آن برابر با ۸۳ سال است در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

مشارکت ملت ایران در انتخابات توطئه‌های دشمنان  را خنثی کرد

ماموستا فایق رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم کردستان هم با حضور دشمن‌شکن خود در صحنه انتخابات به مردم در داخل و خارج از کشور پیام‌های زیادی دادند، گفت:  مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر کرد امانتی را که مردم به دست تک تک نمایندگان سپرده‌اند باید یک به یک مراقبت شود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مشارکت ملت ایران پیام خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان داشت و به حق نه نمایندگان مردم بلکه خود مردم پیروز میدان انتخابات بودند و باید به آن‌ها تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امیدوارم بتوانم با خدمت به مردم و تلاش در مسیر پاسخگویی به مطالبات آن‌ها قدردان اعتمادی که بار دیگر به بنده شد، باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار