امام جمعه موقت سنندج:

مشارکت در انتخابات مشارکت در تعیین سرنوشت است

ماموستا حسینی گفت: مشارکت در انتخابات مشارکت در تعیین سرنوشت و بسترساز اقتدار و قدرت بیشتر ایران عزیز در برابر دشمنان است.

ماموستا سیدمحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران سنندجی اظهار کرد: انتخابات موضوع بسیار مهم و سرنوشت ساز و همه باید در این عرصه سیاسی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات توجه به عزت سرزمین و انقلاب سرافراز ایران است از این رو همه باید پای کار باشند، افزود: مشارکت در انتخابات مشارکت در تعیین سرنوشت و بسترساز اقتدار و قدرت بیشتر ایران عزیز در برابر دشمنان است.

وی گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت در تعیین این رویداد مهم سیاسی از یک سو در بعد داخلی و بین المللی تاثیرگذار و از سوی دیگر مردم با حضور دشمن شکن خود مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهند زد.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به وضعیت امروز مردم غزه عنوان کرد: نمی‌دانم تعصب دینی مردم کجا رفته است امروز بدترین خیانت‌ها و رفتار‌ها با مردم بی گناه غزه صورت می‌گیرد، اما سران کشور‌های اسلامی سکوت کرده اند.

ماموستا حسینی تصریح کرد: سران کشور‌های اسلامی باید به خاطر سکوتی که در مورد وضعیت امروز مردم مسلمان و بی گناه غزه کرده انده شرمنده باشند.

وی در بخش دینی خطبه‌های این جمعه با تاکید بر ضرورت توجه به دستورات دین و پیشه کردن تقوای الهی گفت: روزی به عابدی از قوم بنی اسرائیل خبر دادند که مردم در فلان جای می‌روند بر درختی سجده می‌کنند تصمیم گرفت این درخت را قطع کند شیطان خواست جلوی کارش را بکند دست به هر کاری زد، اما موفق نشد.

امام جمعه موقت سنندج افزود: سعی و اهتمام داشته باشیم در ماه مبارک رمضان تمام حرکات و سکناتی که انجام می‌دهیم برای خدا و رضای پروردگار باشد.

ماموستا حسینی انجام سنت‌های پیامبر در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و عنوان کرد: کار برای خدا و پیشه کردن تقوای الهی انسان را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.