آمادگی پلیس اصفهان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان گفت: پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال کاملا آماده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اصفهان با اشاره به آمادگی این فرماندهی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس با کسانی که اقدام به ساخت، توزیع و فروش مواد محترقه دست ساز می‌کنند برخورد قاطع می‌کند.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به حوادث سال‌های گذشته در شب چهارشنبه آخر سال افزود: در سال‌های قبل با موارد متعددی از تخریب ساختمان منازل براثر انفجار ترقه‌های در حال ساخت، قطع عضو و نابینایی و حتی مرگ نوجوانانی که از ترقه‌های دست ساز استفاده کرده بودند مواجه بودیم.

او نگهداری و حمل ترقه‌های دست ساز را بسیار خطرناک دانست و گفت: در سال‌های قبل بر اثر انفجار ترقه‌ها افرادی جانشان را از دست دادند و این موارد بسیارند که تلنگری هستند تا خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندانشان در این ایام که به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم باشند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه آخر سال در سال‌های گذشته با شیب نزولی همراه بوده ، توصیه کرد  مدارس دانش آموزان را از عواقب خطرناک ترقه و موادمنفجره آگاه کنند، اورژانس، آتش نشانی و مسئولان بیمارستان‌های سوانح و سوختگی با همکاری صداوسیما و رسانه‌ها آگاه سازی کنند و خانواده‌ها هم بیشتر مراقب فرزندانشان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار