بزرگداشت روز شهدا با برگزاری ۳۰ برنامه در آذربایجان شرقی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت:به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدای کشور ۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

آقای سلمانی گفت: به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدای کشور ۳۰ برنامه از ۱۵ تا ۲۲ اسفند در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از اهم این برنامه‌ها است.

آقای سلمانی افزود: پویش سلام شهید، اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران، پویش دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری میز خدمت معاضدت قضایی برای خدمات مشاوره، ارائه گزارش از اقدامات بنیاد شهید در نمازجمعه این هفته تبریز، تجلیل از والدین تک فرزند شهید، برپایی نمایشگاه حوزه فرهنگ و شهادت و غباروبی گلزار شهدا، حضور راویان در مدارس و اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

 وی با بیان اینکه ایثارگران سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: هزار و ۱۶۶ گلزار شهید در سطح استان وجود دارد که شهدای گرانقدر ما در آن‌ها آرام گرفته اند و استان آذربایجان شرقی نزدیک به ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۹ هزار و ۵۶۶ شهید از شهدای دفاع مقدس و بقیه شهدا مربوط به مدافع حرم، مدافع سلامت و امنیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.