۱۰۰ کارت شناسایی ویژه رانندگان تاکسی در خرم آباد صادر شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: کارت شناسایی ۱۰۰ تاکسیران شهر صادر و روی خودروی آن‌ها نصب شده است.

سجاد کاظمی اظهار کرد: محتوای این کارت‌ها شامل عکس و اطلاعات شناسایی راننده، کد تاکسی، شماره پلاک خودرو و شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات است تا مسافران در صورت رضایت یا هرگونه شکایت از راننده، موارد مطروحه را با سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی در میان بگذارند.

وی افزود: صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و به منظور تکریم و ارتقای امنیت مسافران است و همه رانندگان موظف به نصب کارت شناسایی در معرض دید مسافران روی شیشه جلوی تاکسی‌ها هستند و در صورت عدم نصب، توسط بازرسان سازمان اعمال قانون خواهند شد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به این که بعضی از تاکسیرانان، خودروی خود را در اختیار افراد فاقد مجوز قرار می‌دهند، با نصب کارت شناسایی، از چنین تخلفاتی پیشگیری و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات نیز سریع‌تر انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خرم آباد افزود: ۲ هزار و ۵۴۰ دستگاه خودروی تاکسی در این شهر وجود دارد که تنها حدود یکهزار و ۵۰۰ تا یکهزار و ۷۰۰ دستگاه از آن‌ها فعال است.

کاظمی همچنین با اشاره به طرح به روز رسانی پروانه‌های فعالیت تاکسیرانان عنوان کرد: با اجرای این طرح راننده تاکسی‌های فاقد کارت، شناسایی شده و چنانچه ظرف یک ماه پروانه فعالیت خود را به روزرسانی نکرده و فعال نشوند کارت سوخت آن‌ها باطل و مجوز فعالیتشان لغو می‌شود.

 

برچسب ها: تاکسی ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.