استاندار سمنان خبرداد؛

ضرورت بهره‌گیری از امکانات استان سمنان برای خدمات دهی به مسافران

هاشمی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی برای تغییر از معبر به مقصد گردشگری دارد، گفت: امکانات لازم برای خدمات دهی به مسافران استان به کارگیری شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان ضمن بیان اینکه می‌بایست از ظرفیت‌های خوب استان برای تغییر از معبر به مقصد گردشگری استفاده کرد، ابراز داشت: برای تحقق این آرمان باید خدمات لازم به مسافران و زائران ارائه شود.

وی ضمن بیان اینکه رسیدگی به پارک‌ها و تأمین روشنایی آنها، بهسازی مجتمع‌ها و مساجد بین راهی از جمله راهکار‌هایی که در جذب گردشگر مؤثر است، افزود: می‌بایست به زائران خدمات مطلوب ارائه شود.

استاندار سمنان ضمن تاکید بر اینکه باید از ظرفیت دهیاری‌ها نیز برای جذب گردشگر در ایام عید استفاده شود، ابراز داشت: توجه به ورودی روستاها، تمیزی و بهداشت اقامتگاه‌ها و باز بودن اماکن تاریخی از جمله مواردی که باید مدنظر دهیاری‌ها باشد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: نظارت بر بازار، ارائه کالا، قیمت و کیفیت و برپایی نمایشگاه در وردی شهر‌ها از دیگر مواردی که به جذب گردشگر کمک خواهد کرد.

وی افزود: از شهرداری‌ها نیز انتظار می‌رود فضا سازی مناسب را در ورودی و خروجی شهر‌ها مد نظر قرار داده و جاذبه‌های شهرستان و استان را به درستی معرفی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار