دبیر جشنواره مدرسه:

منتخبین جشنواره دانش‌آموزی مدرسه، عضو باشگاه برگزیدگان جشنواره می‌شوند

دبیر جشنواره دانش آموزی مدرسه درباره حمایت از دانش آموزان برگزیده بخش عکس و گرافیک جشنواره مدرسه توضیحاتی داد.

امیرحسین اخوین دبیر جشنواره دانش آموزی مدرسه در آیین افتتاحیه و اهدای جوایز بخش عکس و گرافیک این دوره از جشنواره اظهار کرد: از امروز ۱۲۰ نفر از دانش آموزان شرکت کننده جشنواره مهمان حوزه هنری کودک و نوجوان شدند و در طول سه روز به ایده اثر بعدی خود می‌رسند.

وی افزود: در اختتامیه جشنواره مدرسه، ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بین آثار و ایده‌های دانش آموزان تقسیم می‌شود این راهی برای شروع کار این بچه‌ها و شناسایی استعداد‌های آنان است، که از صبح امروز چهارشنبه نیز کارگاه‌های متقاوتی در مرکز حوزه هنری برای دانش آموزان برگزار شده است.

اخوین ادامه داد: برگزاری این جشنواره نیازمند وجود یک تیم همدل و همراه است موضوع امسال جشنواره موضوع غزه بود وظیفه جشنواره مدرسه این بود که موضوع غزه و کرمان را با شعار هر دانش آموز یک دغدغه و اثر رقم بزند.

وی در ادامه این جشنواره را یک جشنواره استعدادیابی دانست و برای دانش آموزان و کشف استعداد‌های آنان آرزوی موفقیت کرد.

دبیر جشنواره دانش آموزی مدرسه درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره مدرسه، بیان داشت: در مجموع دو حمایت آموزشی و تخصصی بعد از برگزیده شدن دانش آموزان صورت می‌گیرد؛ منتخبین جشنواره، عضو باشگاه برگزیدگان مدرسه خواهند شد علاوه بر این موضوع، حمایت از اثر بعدی دانش آموزان را خواهیم داشت که از ایده‌های آنان حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است بیش از ۱۳۶۰۰ اثر از سراسر کشور و ۱۰۹ اثر بین المللی از کشور‌های خارجی به این جشنواره ارسال شده است. ۷۹ درصد آثار ارسالی ویژه دختران دانش آموز بوده است.

منبع: دبیرخانه دائمی جشنواره مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار