انعقاد قرارداد انتقال پساب تصفیه‌خانه شهری به شهرک صنعتی سمنان

توافق‌نامه انعقاد قرارداد انتقال پساب تصفیه‌خانه شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان امضا شد.

 محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: این شرکت طبق این قرارداد بخشی از پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری سمنان برای تأمین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان را خریداری می‌کند.

وی افزود: فروش و تحویل بخشی از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب در تصفیه‌خانه سمنان به میزان ۵۲/۰۳ میلیون مترمکعب در کل و دوره تحویل پساب و متوسط ۳/۴۷ میلیون مترمکعب در سال با مشخصات کیفی تعیین شده موضوع قرارداد است.

باقری با بیان اینکه براساس توافقنامه مبلغ قرارداد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. تصریح کرد: در راستای تامین زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه آب، ۴۷۸ لیتر بر ثانیه آب و پساب طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تهیه شده که از این میزان ۳۰۰ لیتر بر ثانیه پساب است.

به گفته وی، خط انتقال پساب شهری به شهرک صنعتی سمنان با هزینه ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، انتقال پساب شهری به شهرک صنعتی دامغان به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال، خط انتقال پساب شهری به شهرک صنعتی شاهرود با هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال و خط انتقال آب حبله رود به شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال چهار پروژه بزرگ شرکت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.