تکیه بر قدرت مردم از کلیدواژه‌های مهم انقلاب اسلامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های دفع فتنه و هجمه‌های دشمن خوش درخشیدند.

غلامعلی حیدری در همایش نقش مردم در مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است و برای نمونه دو بار به این استان سفر کرده و با تصویب طرح‌ها و برنامه‌های متعددی اعتبارات قابل توجهی را برای تحقق توسعه و پیشرفت استان اختصاص داده است.

وی گفت: مردم این استان در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی برای این نظام سنگ‌تمام گذاشته‌اند و همواره پیشتاز بوده‌اند، حضور حماسی و حداکثری مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند گواه این موضوع است که مردم این استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور پای کار آمده‌اند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم استان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های دفع فتنه و هجمه‌های دشمن همچون راهپیمایی‌ها همواره خوش درخشیدند و باید تا می‌توان قدر آن‌ها را دانست.

حیدری، تکیه بر قدرت مردم را از کلیدواژه‌های مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید دارند و مردم‌داری و مردم‌نوازی را همواره به کارگزاران نظام توصیه می‌کنند.

وی با تاکید بر امیدآفرینی در سطح جامعه، ادامه داد: با تبیین صحیح دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌توان با دمیدن روح امید در جامعه مردم را بیش از پیش با نظام همراه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار