استاندار چهارمحال و بختیاری؛

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب وحدت و همدلی می‌شود

حیدری گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه افزایش یابد، کشور را مصونیت می‌بخشد و موجب ایجاد وحدت و همدلی در جامعه می‌شود.

غلامعلی حیدری در نشست ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات باعث تامین منافع و قدرت ملی می‌شود چراکه انتخابات تامین کننده امنیت ملی است؛ بنابراین می‌توان گفت هر چقدر مشارکت بالاتر رود امنیت بیشتر تامین خواهد شد و دست بیگانگان از دست درازی به کشور کوتاه می‌کند و کشور را مصونیت می‌بخشد و باعث ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و همراه با امنیت اندیشیده شده است و بین نامزد‌های انتخاباتی رقابت خوبی شکل گرفت که باید از نامزد‌ها تشکر کنیم به ویژه که رقابت اکثر آنان اخلاق‌مدارانه و در چارچوب قوانین انجام شد، زیرا بسیار با اهمیت است که نمایندگانی که انتخاب می‌شوند نمایندگانی در تراز انقلاب باشند و اخلاق‌مدارانه رقابت کنند.

حیدری اضافه کرد: امیدواریم انتخابات پرشوری داشته باشیم و نشست‌های چهره به چهره در انتخابات قطعا در لایه‌های میانی و نخبگان جامعه تاثیر بسزایی دارد که در استان بسیار اثرگذار برگزار شد و موجب گرم شدن تنور انتخابات شد و گره‌های ذهنی که در برخی افراد و اقشار بود با درصد بالایی برطرف شد.

وی بیان داشت: برای برگزاری انتخابات سالم اقدامات بسیار خوبی انجام شد و آموزش‌های متعددی انجام و مراقبت‌های لازم در سطوح مختلف انجام شد که مسئولان انتخاباتی اعلام کردند کمترین تخلف انتخاباتی در استان رخ داد. اطلس امنیت انتخابات برنامه‌ریزی و طراحی شد و در صندوق‌ها، شعب شهرستان و مناطق مختلف امنیت لازم، نیروی لازم، تمهیدات لازم و سیستم‌های متعدد در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری گفت: مردم همانطور که در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده‌اند، در این دوره از انتخابات نیز حماسه خواهند آفرید چراکه انتخابات امنیت ملی ما را تامین می‌کند و باعث اعتلا و پیشرفت کشورمان می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویان را خواهد داد و هرگاه دشمن مذبوحانه تهدید کرد، دید مردم حضور پررنگ‌تری دارند، تجربه در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی این را نشان داده است که هر وقت دشمن تهدید می‌کند و قصد ایجاد شکاف در صف منسجم مردم را دارد، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه و ولایت‌مدار حضور پیدا می‌کنند و امسال نیز پای صندوق‌های رای پاسخ دشمن را خواهند داد و حضور پای صندوق‌های رای لبیک به امامین انقلاب و میثاق با شهدا است.

برای شعب حساس دوربین نظارتی در نظر گرفته شده است

محمدحسین خدابنده مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در دو شهرستان کوهرنگ و اردل برای اخذ رأی مشکل بعد مسافت و سخت گذر بودن برخی روستا‌ها و مناطق وجود دارد که با در نظر گرفتن یک دستگاه بالگرد اخذ رأی از همه مناطق صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین برای فرمانداری‌ها با استفاده از ظرفیت ارتش جهت اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور ماشین کمک‌دار نیز در نظر گرفته شده است.

خدابنده اضافه کرد: جهت صیانت از آرای مردم برای شعب حساس دوربین نظارتی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برق پایدار برای همه فرمانداری تهیه شده است که در صورت قطعی برق مشکلی در اخذ رأی وجود نداشته باشد.

کاهش ۹ درصدی تخلفات انتخاباتی دستگاه‌های اجرایی

فرشاد طهماسبی مسئول کمیته بازرسی و نظارت انتخابات استان گفت: تخلفات انتخاباتی در دستگاه‌های اجرایی نسبت به دوره قبل بیش از ۹ درصد کاهش داشته است و این موضوع نتیجه عملکرد خوب دستگاه‌های نظارتی و فرمانداری‌ها است.

وی افزود: دوازده مورد جرم انتخاباتی اشخاص به دادستانی استان گزارش شد همچنین هم اکنون پیگیر‌ها جهت جمع‌آوری بنر‌های انتخاباتی از سطح شهر در حال انجام می‌باشد.

همه فرمانداری‌ها مجهز به فیبر نوری هستند

مرضیه صالح‌پور مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات استان گفت: زیر ساخت‌های ارتباطی شعب در دو مرحله تست شده است و در ارتباط بین شهرستانی هم همه مشکلات پیگیری و برطرف شده است.

وی افزود: زیر ساخت‌های فیبر نور در همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به بهره‌برداری رسیده است همچنین همه دستگاه‌های احراز هویتی در شهرستان‌ها توزیع و پیکربندی شده است.

صالح پور اضافه کرد: همه شیوه‌های امنیتی در خصوص زیرساخت‌های فناوری بررسی و اعمال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.