نظارت دستگاه قضائی استان بر توزیع عادلانه کمکهای مردمی در مناطق سیل زده

شمس آبادی از نظارت مستمر دستگاه قضائی استان بر نحوه توزیع کمکهای مردمی در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: همه کمهای مردمی در یک منطقه جمع آوری و متمرکز است تا بصورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع گردد.

شمس آبادی  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان  در بازدید از مناطق سیل زده با توجه به اینکه برخی مناطق سیل زده خدمات دریافت نکردند گفت: ظرفیت نیروهای جهادی در این مناطق تکمیل است ونیاز به نیروی انسانی نمی باشد و از مردم نوع دوست تقاضا داریم کمکهای خود را به این مناطق اعزام نمایند

وی افزود : بعلت پراکندگی مناطق سیل زده با اقدام استانداری و هماهنگی دستگاه قضائی و نیروهای سپاه و هلال احمر تمامی کمهای مردمی در یک منطقه جمع آوری و متمرکز میگردد تا بصورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع گردد.

وی از برگزاری مانورامدادرسانی  در منطقه نگور خبر داد و افزود : جهت کمک و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این مناطق امروز مانور امدادرسانی برگزار می گردد تا همه مناطق خدمات مطلوبی دریافت نمایند.

وی مشکل اساسی در این مناطق را سوخت و اسکان سیل زدگان عنوان نمود و افزود :  با کمک نیروهای امدادی و کمکهای خیرین این مشکل بزودی حل می گردد 
وی افزود : پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری تمامی خدمتگزاران مردم تا زمان پایدار شدن شرایط سیل زدگان در منطقه حضور خواهند داشت و اقدامات لازم انجام می شود.

گفتنی است با توجه به کاهش دما  وسایل گرمایشی شامل پتو، والور و بخاری برقی بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شده و دیگر مایجاج ضروری شامل مواد غذایی گرم و بسته بندی شده، نان و آرد، چادرهای امدادی ، نایلون، موکت، فانوس روشنایی،ست های بهداشتی وآب معدنی نیز به طور پیوسته بین سیل زدگان در حال توزیع است.

برچسب ها: سیلاب ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار