برگزاری دومین همایش ملی تحولات نوین حسابداری در مراغه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت:دومین همایش ملی تحولات نوین در مطالعات مالی، اقتصادی و حسابداری در این دانشگاه برگزار شد.

آقای پورقهرمان گفت:در دومین همایش ملی تحولات نوین حسابداری اقتصاد مقاومتی، کسب و کار‌های دانش بنیان و نوظهور مبتنی بر فناوری توسط استادان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور در زمینه حسابداری بررسی شد.

آقای پورقهرمان افزود: در یک روز برگزاری این همایش ۲۰ نفر از استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقالات خود را به صورت سخنرانی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در این همایش علمی ۱۳۵ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: تحولات کسب و کاری در اکوسیستم دیجیتال، رشد تولید و مهار تورم، اقتصاد مقاومتی، رشد تولید و مهار تورم و الزامات حقوقی و سیاست‌گذاری‌های قانونی برای رشد تولید و مهار تورم محور‌های اصلی این همایش بود.

آقای پور قهرمان گفت:هدف از برگزاری این همایش بررسی اثر حسابداری و مدیریت مالی بر موفقیت سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، کسب و معرفی نوآوری‌ها در سیستم‌های مالی و حسابداری، بحث و تبادل نظر میان پژوهشگران، اساتید و دانشجویان در این حوزه است.

وی افزود: اساتید و دانشجویان دانشگاه در این همایش جدیدترین مقالات و دستاورد‌های علمی و تجربی خود را جهت ارتقای سطح علمی و بهره‌وری اقتصادی ارائه کردند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه‌ گفت: همزمان با این همایش کارگاه‌های کاربرد هوش مصنوعی در امور مالی و بازرگانی و واقعیت‌های بازار فارکس و اشتباهات رایج معامله‌گری برگزار شد.

فرماندار شهرستان مراغه گفت: برگزاری این همایش‌ها بهترین فرصت برای ورود دانشگاه به عرصه حل مشکلات تخصصی حوزه حسابداری است.

آقای مینویی افزود: هرچقدر ارتباط جامعه با دانشگاه بیشتر شود سرعت توسعه و رشد علمی بیشتر خواهد شد.

وی از دانشگاهیان خواست حوزه فعالیت و ارتباط خود را با بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و تولید بیشتر کنند.

در پایان از صاحبان مقاله‌های برگزیده تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار