صلح و سازش ۳۰ پرونده حقوقی و کیفری در بهبهان

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ۳۰ پرونده حقوقی و کیفری در بهبهان با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان به صلح و سازش پایان یافت.

 حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: در قالب پویش به عشق امام علی (ع) می‌بخشم ۳۰ فقره پرونده حقوقی و کیفری با تلاش و کوشش اعضای شعب شورای حل اختلاف بهبهان در ۱۵ روز اول بهمن ماه امسال منتهی به صلح و سازش شدند.

او  افزود: اعضای شعب یک، ۲، ۳، ۵، ۶ و ۷ مجتمع شورای حل اختلاف بهبهان توانستند با کار جهادی بیش از ۳۰ فقره پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات مطالبه وجه، ضرب و جرح، توهین و افتراء، تهدید، تامین دلیل، کلاهبرداری و ممانعت از تحصیل فرزند در ۱۵ روز کاری بهمن ماه امسال را با دعوت طرفین به اصلاح ذات البین، این پرونده‌ها را منتهی به صلح و سازش کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان  ادامه داد: اعضای شورای حل اختلاف همواره برای رفع خصومت و حل و فصل دعاوی میان مردم تلاش‌های فراوانی می‌کنند و همین باعث شده که رضایتمندی مردم از شورای حل اختلاف افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: امروز باید همه از نهاد مقدس شورای حل اختلاف حمایت و آن را تقویت کنند، زیرا تلاش‌ها و خدمات این نهاد در ایجاد امنیت پایدار و آسایش در جامعه اثرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار