پلمب کشتارگاه سنتی دام بندر ماهشهر

معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر گفت: کشتارگاه دام شهرداری بندر ماهشهر با دستور مقام قضایی پلمب شد.  

محمد رضا غلامی معاون اداره دامپزشکی بندر ماهشهر گفت: با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان، با دستور مقام قضایی کشتارگاه دام شهرداری بندر ماهشهر پلمب شد.

او می‌گوید: در راستای انجام نظارت‌های بهداشتی بر کشتار دام در کشتارگاه سنتی دام شهرستان و بازدید‌های مکرر انجام گرفته توسط بازرسان اداره دامپزشکی از کشتارگاه دام شهرداری بندر ماهشهر، این کشتارگاه به دلیل عدم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی با دستور مقام قضایی و با همکاری واحد اماکن فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تا زمان رفع نقص از سوی شهرداری بندر ماهشهر و پیمانکار پلمب و پیمانکار واحد مربوطه به مراجع قضایی معرفی گردید.

 غلامی گفت: طی جلسات متعدد با پیمانکار کشتارگاه سنتی دام شهرداری ماهشهر و بیان نواقص بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر متاسفانه هیچ گونه همکاری در خصوص رفع نواقص انجام نشد.

 معاون اداره دامپزشکی شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه نظارت بر بهداشت و حفظ سلامت عمومی مردم خط قرمز دامپزشکی است و در این حوزه از موازین خود کوتاه نمی‌آییم گفت: در حوزه سلامت مردم و شهروندان با هیچکس تعارف نداریم و با افراد خاطی که با رفتار‌ها و اقدامات مخاطره آمیز بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.