رفع تصرف اراضی ۲۰ میلیاردی در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مرتضی ترازی" با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان ماسال و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان ادارات منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این فرد یک هکتار از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله فنس و پرچین محصور کرده است به معرفی متهم ۴۹ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان‌داشت: با حکم قضائی کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد و کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.