مدیرکل راه و شهرسازی ایلام :

۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

بهادری گفت: ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام به ارزش ۱۹۳ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عبدالله بهادری رمدیرکل راه و شهرسازی ایلام  گفت: از این میزان رفع تصرف اراضی ملی هشت هزار و ۴۰۰ مترمربع در فروردین ماه به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال و سه هزار و ۳۰۰ مترمربع در اردیبهشت ماه به ارزش ۲۸ میلیارد ریال از دست متصرفان خارج شده است.

او با بیان اینکه استان مرزی ایلام جزو استان‌های برتر در برخورد با زمین خواری در کشور است، افزود: طی سال گذشته در ۳۳۴ مورد رفع تصرف، میزان ۳۹ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی سطح استان به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان از دست اشخاص سود جو خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

بهادری تاکید کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.