مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی است

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تهاجمات اجتماعی و فرهنگی دشمنان لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و برای مقابله آن باید برنامه‌ریزی و استراتژی روشنی تدوین شود.

محمد عباسی رییس سازمان امور اجتماعی کشور روز سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با محوریت زنان و خانواده، گفت: دشمن از تمامی راهکار‌های ممکن برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده است و تاکنون نتوانسته موفق شود.

وی ادامه داد: دشمن ۴۵ سال انواع فتنه‌ها و تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی به کار گرفت، اما ملت ایران باوجود سختی‌ها مقاومت خوبی از خود نشان دادند و در این عرصه دشمن با شکست مواجه شد.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: باتوجه به این شکست‌ها مقوله اجتماعی و فرهنگی مد نظر دشمن قرار گرفت و جنگ را از این طریق ادامه داد.

عباسی اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمنان ابزار هنری خلاق، انواع فیلم‌های تولید هالیوود و ماهواره را در اختیار دارد تاحدودی توانست به نسل جدید نفوذ پیدا کند.

وی عنوان کرد: آثار تولید شده توسط غرب جامعه خودشان را هم تحت تاثیر قرار داده است و بسیاری از مسائل مربوط به تزلزل بنیاد خانواده از جمله ترویج ازدواج‌های عجیب در این کشور‌ها رواج یافته و به هنجار تبدیل شده و در مجموع جوامع خودشان هم از این هجمه‌ها مصون نمانده است.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد: در مقابل این هجمه‌ها و در امان ماندن نسل جدید از القای تفکرات نامناسب باید عزم همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی تجمیع و با جلسه‌های مستمر و فوری برنامه‌های کارشناسی و کاربردی تعریف شود.

عباسی ادامه داد: نیاز است تعداد جلسه‌های کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان‌ها بیشتر و در کنار مواردی از جمله ایجاد مراکز ترک اعتیاد راهکار‌های موثر در بخش مقابله و حفاظت از نسل جدید تعریف شود.

وی خاطر نشان کرد: نباید فراموش کرد که دشمن بدون توقف در حال آماده‌سازی خوراک فکری مسموم برای نسل جوان ایران اسلامی است، بنابراین برای خنثی‌سازی این توطئه دشمنان باید استراتژی کارآمد و روشنی تدوین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام شما را به خدا گران فروشی و عدم درج قیمت در مسافرخانه های قم پیگیری نمایید .10مترجا را شبی 300هزارتومان گران‌فروشی میکند .درصورتی که نرخنامه 200هزارتومان است