مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان :

برق ۶۵ روستای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

رئیسی گفت: بر اثر شکسته شدن و تخریب ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف شبکه برق ۶۵ روستا دچار مشکل شده بود که با اقدامات صورت گرفته اکنون برق همه روستاها به مرحله پایدار رسیده است.

 
محمد رییسی  اظهار کرد: باران ، طوفان و سیلاب موجب سوختن و معیوب شدن ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و بوستر و تقویت کننده شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش نیروهای جهادی همه شبکه برق در سیستان و بلوچستان پایدار شده است.
 
وی به بازدیدهای فنی که توسط وزیر نیرو صورت گرفته بود اشاره کرد و افزود: خوشبختانه همه شبکه ها و پایه‌های خطوط فشار متوسط و ضعیف را نصب کرده ایم و برق همه روستاها به مرحله پایدار رسیده است و هیچ مشکلی در هیچدام از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان در مورد بارندگی برای امروز و فردا عنوان کرد: شرکت توزیع برق استان آمادگی لازم برای عبور از این بحران را دارد تا در صورت بروز مشکل به مردم برق پایدار تحویل دهد.
 
رییسی خاطرنشان کرد: بیشترین خسارات مربوط به شهرستان های دشتیاری، چابهار ، قصرقند و نیکشهر بود که حجم خسارت وارده ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، در واقع حجم خسارات و سیلاب خدمات رسانی را مختل کرده بود اما با یاری و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، شوراها ، فرماندار و تاکید ویژه استاندار اقدامات بسیار خوبی برای مردم گرفتار سیل انجام شد تا حادثه دیدگان سیلاب شبکه برق مطمئن و پایداری داشته باشند.
برچسب ها: سیلاب ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.