تمدید زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند

زمان ثبت نام در جشنواره ملی فاوا تا ۲۵ اسفند امسال تمدید شد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: زمان ثبت نام و ارسال مستندات برای شرکت در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا تا روز ۲۵ اسفند ماه تمدید شد.

او افزود: باتوجه به استقبال انجام شده و درخواست‌های ارایه شده، زمان ثبت نام برای شرکت در این جشنواره تا روز جمعه ۲۵ اسفند ماه تمدید شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، فرایند ثبت نام و ارسال مستندات را انجام دهند.

اعزی گفت: شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند محور‌های اصلی جشنواره دهم به شمار می‌رود و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتور‌های ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولید کنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه از جمله ثبت نام کنندگان در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا به شمار می‌روند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران افزود: این جشنواره به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار