ژابی آلونسو گزینه سرمربیگری لیورپول و بایرن مونیخ

مدیران تیم‌های فوتبال لیورپول و بایرن مونیخ درصدد جذب ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن برای فصل آینده خود هستند.

به نقل از روزنامه دیلی استار ژابی آلونسو سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن مورد توجه تیم‌های لیورپول و بایرن مونیخ است. آلونسو سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه خود دارد.

یورگن کلوپ چندی پیش اعلام کرد که پایان فصل از لیورپول جدا می‌شود و مدیران این تیم به تکاپو برای انتخاب سرمربی فصل آینده شان افتاده اند و یکی از گزینه های آن ها ژابی آلونسو است.

 بایرن مونیخ  نیز قصد تمدید قرارداد با توماس توخل را ندارد و گفته می‌شود مذاکرات اولیه را با آلونسو  آغاز کرده اند گرچه او هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

 فلوریان پلتنبرگ خبرنگار ورزشی مدعی شد: آلونسو می‌گوید که لیورپول و میراث کلوپ کارش را سخت خواهد کرد و احساسی وجود دارد که جانشین او می‌تواند با مشکل مواجه شود، شبیه  حالتی که دیوید مویس پس از جانشینی سر الکس فرگوسن و اونای امری پس از آرسن ونگر تجربه کردند.

با این حال بایرن مونیخ برای آوردن آلونسو باید هزینه زیادی کند. بند فسخ گنجانده شده در قرارداد آلونسو با بایرلورکوزن نیز نه در تابستان امسال بلکه تابستان سال ۲۰۲۵ در دسترس خواهد بود و ارزشی در حدود ۱۵ میلیون یورو دارد؛ بنابراین اگر بایرن بخواهد آلونسو فصل آینده روی نیمکتش نشسته باشد، انتظار می‌رود لورکوزن مبلغی بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون یورو درخواست کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار