مدیرکل اقتصادی استانداری بوشهر:

۴۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومان در بوشهر بهره برداری شد

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در سال جاری، ۴۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

هادی دل افکار روز یکشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: این استان در عرصه‌های گوناگون تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است که زمینه سرمایه‌گذاری با حمایت ویژه فراهم است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۱۱ شهرک صنعتی، ۱۰ ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی است تصریح کرد: این ظرفیت‌ها زمینه سرمایه گذاری در توسعه طرح‌های اقتصادی و صنعتی را فراهم کرده است.

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری بوشهر اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی مطلوب استان بوشهر از جمله همسایگی با کشور‌های حوزه خلیج فارس و بنادر متعدد برای مبادلات تجاری به کشور‌های مختلف می‌تواند فرصت خوبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری باشد.

دل افکار تصریح کرد: امسال ۴۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی در تشریح جزییات این طرح‌ها افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پروانه بهره‌برداری ۴۱ واحد صنعتی همراه با اشتغال ۸۷۰ نفر در استان بوشهر صادر شده که بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در این طرح ها، سرمایه گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.