بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم به خاطر رهبر انقلاب پای صندوق‌های رای آمدند/ منتخبان به وعده‌های خود صادق باشند

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: مشارکت مردم در روز انتخابات و رفتن آنان پای صندوق‌های رای تنها به حمایت از رهبر انقلاب و اجابت فرمایشات ایشان بود.

حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازتاب حضور مردم انتخابات یازدهم اسفند گفت: در ماه‌های گذشته مسئولان کار‌های مثبت زیادی برای مردم انجام ندادند و گرانی افسارگسیخته و مشکلات بسیاری دامن گیر افراد جامعه بود و نباید از مردم گله کرد که چرا بیشتر و با اکثریت پا صندوق‌ها نیامدند محبت باید دوطرفه باشد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد مشارکت مردم در روز انتخابات و رفتن آنان پای صندوق‌های رای تنها به حمایت از رهبر انقلاب و اجابت فرمایشات ایشان درباره اهمیت  حضور در این انتخابات بود.

بيادی متذكر شد: مسئولینی که در حق این مردم ایثارگر کوتاهی و اجحاف و بی تدبیری كردند و حقوق شهروندی مردم برایشان مهم نیست خلاف سیاست‌های رهبری و نظام و قانون اساسی حرکت  و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

دبیرکل جمعیت آبادگران ادامه داد: امیدواریم اشخاصی که وارد مجلس می‌شوند مطالبات مردم را پیگیری کنند و به وعده‌های خود صادق باشند و برای رضایت باری‌تعالی شجاعانه کار نمایند و الا آش همان آش است و کاسه همان کاسه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
باور کنید

من هم مردد بودم شرکت کنم یا نکنم

شاید همین حرف شما

دلیلی بود که شرکت کردم و رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
دقیقا، به شخصه من و خانواده ام فقط بخاطر مقام معظم رهبری که گفتن در رای گیری شرکت کنید شرکت کردیم، وگرنه از مسولان گله مندیم و اگر در جایی غیر از ایران اسلامی زندگی میکردم در رای گیری شرکت نمی کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کسانیکه رای ندادند حق اعتراض هم ندارند
حتما باید مثل کشورهای غربی شرکت در انتخابات اجباری بشه که مشارکت مردم از ترس افزایش یابد.
ما که می دانیم شما اگر می دانستید برنده این رقابت میشوید حتما شرکت می کردید ولی حالا که دیدید بخاطر عملکرد ضعیف اصلاح طلبان اقبال عمومی به سمت آنها نیست تحریم انتخابات را از ترس شکست در دستور کار خود قرار دادید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سلام، بخدا ادبیات فارسی هم خوب چیزیه! تنها یعنی چی؟ مردمی که اهل رای هستند! شوق ومیلشان بی نظیرشد!???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
بله. به خاطر خدا، به خاطر رهبر، به خاطر شهدا و به خاطر ایران رای دادم وگرنه من هم از وضعم راضی نیستم. چرا من تحصیلکرده باید خانه نشین باشم؟!
-
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
فقط به خاطر رهبر عزیز رای دادایم مسئولین و آقایان با کارهایشان مردم را از همه چیز سست کردن دیگه تاب توان وهیچ شور شوقی در میان مردم برای کارها نیست خدا بانی وباعث را لعنت کند وازشون نگذره که با انقلاب وروح روان مردم بازی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
فقط به خاطر رهبر رای دادم وگرنه شما رو خیلی وقته به خدا واگذار کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
لطفا پیگیر رای هایی باشید که با کد ملی افراد داده شده خودشون هم خبر ندارند . با این شکل رای گیری بعضی ها تا آخر عمرشان نماینده می مانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
قیمت ارز و طلا پاسخ خوب مسولان بود دیگه ازین بهتر میشه مگه
آخرین اخبار