با تمام نیرو در خدمت سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مشکلاتی که دامن‌گیر مردم جنوب استان شده است در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان اقداماتی تدبیر شده که در دست اجرا است.

احمد شفائی  ضمن شاکر بودن این نعمت الهی و جبران خشکسالی‌های اخیر گفت: علی‌رغم همه پیش‌بینی‌هایی که توسط متولیان مربوطه در منطقه جنوب استان رقم خورده بود با طغیان رودخانه‌ها و حجم سنگین آب جاری در مسیرها مشکلاتی در حوزه‌های مختلف ایجاد شد.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: این سیلاب در حوزه جنوب شهرهای سراوان، سرباز، راسک، قصر قند، نیک‌شهر، دشتیاری، چابهار زرآباد و کنارک را تحت‌تأثیر خود قرار داده و مشکلاتی از جمله عدم دسترسی به جاده‌ها، قطعی آب و برق و در محاصره قرارگرفتن تعداد زیادی از روستاها در منطقه دشتیاری و چابهار بوده است.

شفائی تشریح کرد: همچنین خسارت بسیار سنگین به مزارع کشاورزی وارد شده که باهمت متولیان مربوطه، مجموعه سپاه پاسداران، نیروی زمینی سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، توانمندی‌های خود مردم در منطقه و نیروهای مرکزی کشور همچنین مجموعه ظرفیت پایگاه دریایی امام علی علیه‌السلام که از مجموعه نیروی دریایی سپاه در چابهار است با همه توان حاضر شدند و در حال کمک‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: موضوع اساسی در حال حاضر حل مشکلات مردم و انجام اقدامات لازم در جهت برخورداری از آب و برق است و به‌محض فروکش‌کردن حجم آب با همه توان در بحث مشکلات معابر، آسیب‌های جاده‌ای و شکستن و آب بردگی پل‌ها را دنبال خواهیم کرد.

برچسب ها: سیلاب ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار