حضور وزیر کشور در میان اهالی روستای سند بهرام و بررسی مشکلات این روستا

وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده جنوب استان در میان اهالی روستای «سند بهرام» از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتیاری حضور یافت .

 به دنبال حضور وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده جنوب استان، احمد وحیدی و تیم همراه در میان اهالی روستای «سند بهرام» از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتیاری حضور یافت و ضمن گفتگوی صمیمانه با اهالی این روستا، از نزدیک مشکلات مطرح شده را بررسی و دستورات لازم را ارائه کرد.

 احمد وحیدی وزیر کشور در جمع اهالی این روستا اظهار داشت: پیگیری بازسازی راه‌های ارتباطی از مسائل اصلی خواهد بود و پل مورد درخواست مردم این منطقه نیز باید احداث شود.

‌وی در خصوص هدر رفتن آب‌های ناشی از بارندگی اظهار داشت: نگهداشت این آبها به عنوان نعمت الهی بسیار مهم است و سیلاب باید با ایجاد بندسارها برای حوزه کشاورزی حفظ شود چرا که منطقه خاک حاصلخیز کشاورزی دارد و برای این موضوع باید ماشین آلات مورد نیاز تامین شود و بندسارهای خاکی ایجاد شود تا مردم بتوانند آب را نگه دارند و استفاده کنند.

 وزیر کشور در خصوص هوتک‌ها بیان داشت: هوتک‌ در روستاها امکان خوب و ارزشمندیست اما دهیاران باید نسبت به حصارکشی هوتک‌ها اقدام کنند و از طرفی آموزش‌های لازم به کودکان روستا در این خصوص داده شود.

 گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه اهالی، سایر مسائل روستا از جمله آب لوله کشی، آنتن دهی موبایل را طرح و وزیر دستورات لازم در این خصوص ارائه کرد.

 

 

برچسب ها: وزیر کشور ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۳:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مواظب باشیدداخلشون تروریست نباشه
آخرین اخبار