تشدید نظارت بر بازار شب عید در خراسان شمالی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۹ تیم بازرسی در قالب طرح تشدید نظارت نوروز ۱۴۰۳ بر نحوه عرضه کالا در بازار استان نظارت می‌کنند.

 علی وفاخواه گفت : طرح تشدید بازرسی از بازار به مناسبت فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او گفت: ۱۸ بازرس در این طرح مشارکت دارند و بازرسان با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌کنند.

به گفته وفا خواه در این طرح نظارت ویژه بر نحوه عرضه کالا‌های پرمصرف این روز‌ها از قبیل شیرینی و شکلات، کیف و کفش، پوشاک، میوه و تره بار و لوازم یدکی نیز در دستورکار است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان شمالی گفت: تشدید نظارت بر بازار با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ماه پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وفا خواه گفت : در این طرح بازرسی از انبارها، اماکن نگهداری کالا، عمده فروشان، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، مراکز اقامتی و گردشگری، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، بین‌راهی‌ها، سایر مراکز خدماتی خودرویی داخل و برون شهری، دفاتر هواپیمایی و قطار، پایانه‌های مسافربری و ترمینال‌ها و خرده‌فروشان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.