قدردانی استاندار از حضور مردم در انتخابات

استاندار اصفهان با انتشار پیامی از حضور سرنوشت‌ساز مردم این استان در انتخابات یازدهم اسفند امسال قدردانی کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی از حضور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.


استاندار در این پیام آورده است: اینجانب مراتب قدردانی خود از حضور عظیم و سرنوشت ساز هموطنان که نقشی حیاتی در تعالی کشور در ابعاد مختلف داخلی و خارجی را دارد اعلام داشته و از پروردگار متعال توفیق روزافزون برای همه مردم شریف ایران اسلامی و خادمان خاضع و سخت کوش مسئلت کرده و از همه برگزار کنندگان فرایند انتخابات از صدر تا ذیل صمیمانه تشکر می‌کنم.


محمدعلی احمدی فرماندار شهرستان اصفهان نیز با انتشار پیامی با تشکر از حضور آگاهانه مردم در انتخابات با بیان اینکه مردم شهید پرور اصفهان نیز همانند سایر هموطنان با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و در هر شرایطی به ندای نایب بر حق امام زمان خویش لبیک خواهند گفت، اعلام کرد امید است منتخبان مردم، قدرشناسی خود از این نعمت الهی و، ولی نعمتان خود را به شایستگی ادا کرده و با چنین پشتوانه مردمی زمینه رفاه و رفع مشکلات عدیده را فراهم کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نکنند.


در انتخابات امسال، ۶۱۵ داوطلب (۶۸ زن و ۵۴۷ مرد) برای ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس (۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنی‌های جنوب ایران) و ۱۱ داوطلب برای پنج کرسی مجلس خبرگان رهبری به رقابت پرداختند.
ستاد انتخابات اصفهان با اعلام نتایج از مشارکت ۳۷ درصدی واجدان شرایط استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.