تلاش علوم پزشکی شیراز برای صدور مجوز‌های فرآورده‌های طبیعی در فارس

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تفویض اختیار صدور مجوز‌های فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها در شیراز، فضای رقابتی را برای تولید کنندگان داخلی فراهم می‌کند.

محمد جواد راعی گفت: تفویض اختیار صدور مجوز فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها در شیراز، زمینه سرمایه گذاری را برای تولید فرآورده‌های مجاز فراهم می‌کند.

او با اشاره به طرح موضوع تفویض اختیار صدور مجوز‌های حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس، گفت: معاونت غذا و دارو با تکیه بر منابع انسانی متخصص، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، مرکز رشد مستقر در دانشکده داروسازی با تجهیزات و امکانات تولید و آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی همکار و متخصصان تولید، ظرفیت و بستر لازم را برای صدور مجوز‌های بهداشتی فراهم کرده است.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فزود: تفویض اختیار فرآیند تمدید و صدور مجوز‌های بهداشتی به استان‌ها می‌تواند بخش مهمی از معضلات پیش رو را بردارد و زمینه سرمایه گذاری را برای تولید فرآورده‌های مجاز فراهم کند.

راعی با تاکید بر این نکته که همچنان پیگیر رفع این مشکل هستیم، اعلام کرد: ایجاد چنین شرایطی موجب فراهم شدن فضای رقابت برای تولید کنندگان داخلی با کالا‌های غیر مجاز و قاچاق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار